Kost og præstationsoptimering

Anne Ellegaard Larsen giver med bagrund i sin forskning i ernæring og præstationsoptimering simple leveregler, hvor sund og velsmagende kost integreres som en naturlig del af hverdagen.

Du får konkrete og håndgribelige værktøjer der skaber de rette ernæringsmæssige forudsætninger for at optimere løbepræstationen.

Vejledning gives på baggrund af et solidt fagligt og ernæringsmæssigt afsæt.

Med Anne får du udviklet en individuel kostplan, der favner personlige mål og -træningsprogram.

Vores diætist laver et kostprogram, der går over 7 dage, med forslag til forskellige retter. Således kan du bruge programmet og vejledningen i længere tid. Som en del af et forløb med Anne, samarbejder I omkring hvilke madvarer der passer ind i jeres hverdag, både jer med småbørn eller kræsne partnere ;-)

Kostplan med personlige mål

Kostvejledning for motionisten

Vi har rigtig god erfaring med, at vores atleter på motionistniveau har stor gavn af at have et forløb med vores diætist.

Vi kan anbefale et forløb med Anne, sideløbende med dit løbeprogram, hvis du oplever problemer med at holde vægten, er i tvivl om at du får nok energi eller er i tvivl om, hvordan du skal spise op til og efter træning samt konkurrence.

Om Anne

Uddannelse: Bachelor og Kandidat i Idræt – Aarhus Universitet

Nuværende arbejde: Idrætskonsulent, DGI Østjylland – løb 

 

  • Forskning i effekten af proteinmængde, - timing og - type i forhold til præstationsoptimering, restitution og vægttab – Aarhus Universitet

  • Udvikling af sundhedsfremmende og – forebyggende tiltag for virksomheder og uddannelsesinstitutioner

  • Kostvejleder for det danske orienteringslandshold

  • Foredragsholder på DGI & DAF løbetræneruddannelsen

  • Foredragsholder: Optimer løb gennem ernæring

  • Personlig træner og instruktør

Tempo3n  |  Trige, Danmark  |  jeppe@tempo3n.dk  /  tine@tempo3n.dk    |  Tlf.nr.: 2184 0808  /  2254 1810

  • Facebook
  • Instagram